When I fall in love
當我墜入愛河 
 
  
When I fall in love 當我墜入愛河
It will be forever 那會是天長地久
Or I never fall in love 否則,我不會再墜入愛河
In a restless world like this is  在如此狂放的世界裡
Love is ended before it begun 愛情在開始以前就結束了
And too many moonlight kisses多少的月光之吻
Seem to cool in the warmth of the sun  似乎都在陽光的溫暖中冷卻

When I give my heart當我付出真心
It will be completely 就會是完整的付出
Or I never give my heart 否則,我不再付出真心
And the moment I can feel that you feel that way too 在我感覺你也感同身受的剎那
Is when I fall in love with you 就是和你一起墜入愛河的時候

And the moment I can feel that you feel that way too 在我感覺你也感同身受的剎那
Is when I fall in love with you 就是和你一起墜入愛河的時候
arrow
arrow
    全站熱搜

    瑀情記 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()