最近香奈兒的香水廣告一首低沉嗓音的歌曲~令人印象深刻! 有很多名星唱過, 各具特色, 代表性版本特別找出它來~ 一飽耳福!
 L-O-V-E - Joss Stone 【香奈兒「摩登COCO香水」廣告主題曲】
 
  
 " L-O-V-E "歌詞
L is for the way you look at me
L是為了讓你注視著我
O is for the only one I see
O是為了唯一我所看見的人
V is very very extraordinary
V是非常非常的特別
E is even more than anyone that you adore and love
E是即使是更多你所寵愛的人與愛情

It's all that I can give to you
這是我所能給你的全部
Love is more than just a game for two
愛情不僅是兩人之間的遊戲
Two in love can make it
兩個相愛的人能創造的
Take my heart but please don't break it
征服我的心吧但請不要傷害它
Love was made for me and you
愛情曾創造了我和你

Yeah~ L is for the way you look - you're lookin' at me
沒錯~L是為了讓你注視著我 - 你正看著我
And O is for the only one I see
而O是為了唯一我所看見的人
V is so very very extraordinary
V是這麼的非常非常特別
Now E is even more than any-any-anyone that you adore can love
現在 E是即使你可以去愛更多你所寵愛的人

It's all that I'm gonna give to you
這是我所要給你的全部
Oh~ love is more than just a game for two
噢~愛情不僅是兩人之間的遊戲
Two in love can make it
兩個相愛的人能創造的
Take my heart but please don't you break it
征服我的心吧但請你不要傷害它
'Cause love was made for me and you
因為愛情曾創造了我和你
I'm a-tellin' you that love was made for me and you
我要告訴你愛情曾創造了我和你
 
最早版本Nat King Cole "L-O-V-E"
  
arrow
arrow
    全站熱搜

    瑀情記 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()